بارخوانی نشانه ها در هنر معاصر بررسی می شود بازگشت Back
همراه با دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر؛
بارخوانی نشانه ها در هنر معاصر بررسی می شود
نشست های پژوهشی دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از روز 30 بهمن ماه ساعت 16 در موسسه صبا کار خود را آغاز کرد و امروز آخرین نشست پژوهشی جشنواره برگزار می شود.
به گزارش واحد ارتباطات و رسانه دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، امروز پنجم اسفندماه و در آخرین روز برپایی جشنواره تجسمی فجر آخرین نشست پژوهشی دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنوان « بارخوانی نشانه ها در هنر معاصر » و با تاکید بر فهم و دردک نشانه شناسی در هنر معاصر که بیشتر مبتنی بر ایده و مفهوم استوار است، برگزار می شود.
در این نشست دکتر مینا محمدی وکیل و دکتر میترا معنوی راد به مهمترین نشانه ها وچگونگی بازشناسی آنها در هنر معاصر با استناد به نمونه هایی از آن می پردازند.دکتر مریم کشمیری مدیریت این جلسه را به عهده دارد.
این دوره از نشسست های پژوهشی جشنواره با عنوان کلی« گفت‌وگوی هنرها» و موضوع کلی «آفرینش تجسمی نوین با نگاهی بین رشته‌ای» در 5 عنوان مجزا برگزار می شود.
دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از 29 بهمن کار خود را آغاز کرده است و تا 5 اسفند در موسسه فرهنگی هنری صبا  واقع در خیابان طالقانی، ابتدای خیابان برادران مظفر برگزار می شود و ورود برای عموم مردم در بازدید از آثار این جشنواره و شرکت در نشست های پژوهشی آزاد است.
 
تاریخ خبر:  1398/12/05